vrijdag 4 juli 2014

Geschenken maken om te bedanken.

  Het einde van het schooljaar.

Het schooljaar sluit bijna zijn deuren en het is niet altijd gemakkelijk om een leuk geschenk te vinden om je juf of meester te bedanken.
Ikzelf heb vorig jaar gekozen voor zelfgemaakte geschenken. De foto's van enkele voorbeelden kunnen jullie misschien nog inspireren of op andere leuke ideetjes brengen.
Morgen ga ik beginnen aan mijn reeks geschenkjes voor dit schooljaar. 

De gepersonaliseerde handdoekjes vallen meestal wel in de smaak. Maar ik vind het zelf ook fijn om telkens een nieuwe tekst erop te zetten, passend bij de juffen die ze krijgen. 

Voor de beste juf Maaike

Voor de knapste juf Goedroen (De zorgjuf  die knappe ideetjes heeft)



Voor onze super juf Christa (Deze juf doet op onze school de opvang. Ze is echt een super juf want ze denkt aan alles, zorgt dat er niets vergeten wordt en helpt de kindjes bij het begeleiden van hun huiswerk)



Voor de sportiefste juf Annie (ja, dat kan je zelf wel raden)


En om niet altijd handdoekjes te moeten maken,  heb ik ook dit flessenschortje gemaakt: Voor onze tofste juf Sofie (Grapjes maken daar kent ze wel wat van!) 

Nog enkele andere geschenk ideetjes.

Of gewoon een leuk om voor jezelf te maken.


Deze zelfgemaakte geschenkjes zijn allemaal gemaakt met mijn borduurmachine en naaimachine. Maar deze kan nog veel meer, want ook gepersonaliseerde geboortegeschenken of geschenken met een borduurwerkje zijn tegenwoordig erg in. Enkele foto's
Sommige werkjes deed ik voor vrienden, andere werkjes zoals het slabbetje van Naut werden gemaakt door dames die graag zelf eens kennis wilden maken met de naaimachine. Op de blog van Koperroze kan je 1 van de eerste werkjes vinden van Iris http://www.koperroze.blogspot.be/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten